Poslední dobou začínám mít z hraní Project Cars 2 smíšené pocity. Ať už z online závodění nebo i z kariéry. Jak jsem již psal v úvodním příspěvku o Project Cars 2, nastavení obtížnosti je k ničemu, protože hodně záleží za jakého počasí se závod pojede. Navíc poslední dva nebo tři online závody byla kvalifikace v pořádku, ale v závodě se auta začala chovat úplně jinak – moje auto bylo přetáčivé. Na videu níže jde vidět jak jsem skoro v každé zatáčce na hranici smyku. Hned v prvním kole jsem měl dvakrát namále. Ale i ostatní hráči měli plné ruce práce a diskuze na konci závodu byla „zajímavá“.

Další věc, která mě na hře poslední dobou rozhodila je komunitní „Time Trial“, kde se snažíte zajet nejrychlejší čas na jedno kolo. Chtěl jsem připravit video s Mercede-Benz CLK-LM na okruhu v Brně se slušným časem v kategorii GT a k mému překvapení jsem zjistil, že jeden z nejrychlejších časů zajel člověk hrající na gamepadu (teda za předpokladu, že ve hře není chyba a zobrazuje skutečnost). Napadají mě dva důvody k tak dobrému času. Buď je ten člověk fakt skvělý jezdec a nebo měl ve hře zapnutý „Opposite Lock Assist“, který by měl pomoct právě hráčům na gamepadu a klávesnici při korekci smyku. Na obrázku níže je vidět jeho popis v angličtině.

Doufal jsem, že v komunitním „Time Trial“ budou veškeré tyto asistenty včetně „Steering Assistance“ a „Braking Assistance“ vypnuty a zůstanou povolené pouze autentické asistenty pro každé auto/kategorii (ABS, TC, …). Obávám se, že to ale platit nebude, protože ani u jednoho z asistentů nebyla zobrazena poznámka jako u nastavení „Rules & Penalties“, která říká, že toto nastavení neplatí pro „Time Trial“ a komunitní události (online závodění). Obrázek se zmíněnou poznámkou v angličtině je níže.

Tady je již slibované video, na kterém jde krásně vidět jak má většina hráčů problém zůstat na dráze.

Autor Mars
Uveřejněno
Zobrazení 586

Readers comments

Komentáře

Bez Komentářů

Zanechat Reakci

iRacing

Nejnovější příspěvky

Twitter

Could not authenticate you.